نشریه الکترونیکی نسل جوان

نشریه الکترونیکی نسل جوان
فضایی امن برای جوانان ایرانی
نویسندگان
آخرین نظرات

۱۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

شبکه هایی که روز گذشته روحانی به تعریف و تمجید از آنها پرداخت از ابتدای انقلاب تاکنون برابر اسناد موجود بیشترین ضربه فرهنگی ، سیاسی و امنیتی را به مردم و نظام وارد ساخته اند. به طور کل این شبکه ها ابزاری برای نفوذ بیگانه به کشور مورد هدف خود می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۵۲
admin
پرپشت و کم پشت بودن موها ارتباط بسیار قوی با ژنتیک افراد دارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۴۶
admin
او شب ها بچه های روستا (دولت آباد) را جمع می کرد و برایشان جلسه قرآن می گذاشت. وقتی از مرکز تربیت معلم شیراز برمی گشت همه دورش جمع می شدند و تا دیر وقت با او بودند.به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر، خبرنگار داراب آنلاین این بار به سراغ پیرترین پدر شهید شهرستان داراب رفته است. حاج محمد کاظم نیکخواهی متولد 7 دی ماه 1297 و 96 ساله است. ایشان پدر شهیدان ابراهیم و غلامعباس نیکخواهی و مسن ترین پدر شهید در شهرستان داراب می باشد.در زیر بخشی از خاطرات این پدر بزرگوار شهید به نقل از بانک اطلاعات موسسه نشر شهادت داراب منتشر می شود:
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۰
admin
گاهی درتاریخ، انسانهای بزرگ و ارجمندی یافت می‌شوند که مدال افتخار انسانیت را می گیرند و بر قله رفیع شکوه و جلال می‌ایستند و از محدوده زمان خود پا فراتر نهاده و زندگی شان برای همیشه در پیشانی تاریخ می‌درخشد و همواره الگویی بزرگ برای انسانهای حقجو می‌شوند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۰۴
admin
هیچ فیلمی نباید استاندارد های اخلاقی را نادیده بگیرد. فیلم ها نباید تماشاگران را به ارتکاب جرم، خلافکاری، شیطان و گناه ترغیب کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۶
admin
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۵
admin
ایران به عنوان کشوری با نظامی اسلامی، مردمانی هوشیار، با اهدافی روشنگر و الگویی الهام بخش برای بخش عمده ای از مردم جهان به طور ویژه هدف این تهاجم قرار گرفته و به یکی از کانون های اصلی توجه تبدیل شده است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۲
admin
در چند سال اخیر بسیاری از رسانه های داخلی مانند تلویزیون و روزنامه سعی کرده اند مردم را نسبت به نادرست بودن و زیان آور بودن این تبلیغات و محصولات آگاه کنند اما این روند گویا همچنان ادامه دارد و نتیجه ای جز افزایش مصرف گرایی ندارد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۷:۴۵
admin
برای حفظ وزن و تناسب اندام نیاز به رژیم یا برنامه خاصی ندارید، فقط باید روش زندگی سالم (اصول تغذیه صحیح و ورزش سبک روزانه) را رعایت کنید. توصیه های زیر می تواند شما را در این زمینه یاری دهد:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۵۷
admin
زندگی کنید و از زندگی لذت ببرید. با کارهای ساده‌ای می‌توانید این احساس لذت را به زندگی‌تان ببخشید و آن را از حالت خسته‌کننده و ملالت آور دربیاورید. پس تا می‌توانید خوشحال باشید و از زندگی‌تان لذت ببرید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۳:۴۱
admin