نشریه الکترونیکی نسل جوان

نشریه الکترونیکی نسل جوان
فضایی امن برای جوانان ایرانی
نویسندگان
آخرین نظرات

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

“حرف، باد هواست”، “هر چه دلت می خواهد بگو”، “حالا یه چیزی گفتیم”، “آ‌دم عاقل که حرف رو جدی نمی گیره”، “بیا حرف بزنیم دلمون خالی بشه!…” و…
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۲۹
admin
راههای ساده ای برای زیبا شدن وجود دارد که بسادگی می توان بوسیله لوازمی که در منزل در دسترس است به آن دست یافت. می توانید بوسیله چیزهای که در آشپزخانه دارید و بدون صرف هزینه روشهای زیر را امتحان کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۱
admin
به گزارش داراب آنلاین، امروز یکشنبه 31 فروردین ماه 1393 سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و به نام روز مادر نامگذاری شده است. برخی مردها از چند روز زودتر به فکر خرید هدایای آنچنانی و گل و شیرینی بودند تا همسرشان را به قول امروزی ها سورپرایز کنند! فرزندان زیادی در این روز به مادرشان هدیه می دهند و تبریک می گویند اما وضعیت مادر طاهره سادات، سید رضا، سید مجتبی و سید محمد حسن در این روز با بقیه متفاوت است!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۰۱
admin
[ ]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۰۲
admin
تمام انسانها در هر موقعیتی دوست دارند محبوب و مورد احترام دیگران قرار گیرند.محبوب دیگران قرار گرفتن بهترین انگیزه برای شاد و امیدوار زیستن است.همه آدم ها حق دارند دیگران را دوست داشته باشند و چنان نیک با دیگران برخورد کنند که دیگران نیز از روی رغبت و علاقه ایشان را دوست بدارند.هیچ لذتی بالاتر از این نیست که دیگران به آدم عشق بورزند و نگران و منتظر وی باشند.ولی بدست آوردن چنین مقامی نکاتی چند به شرح زیر را می طلبد:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۳۵
admin
[ ]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۴:۰۹
admin
انسان با همه عظمت و توانایی و سرمایه، موجودی نیازمند است. او نیاز های فراوان و گوناگون دارد. راه رسیدن به موفقیت، شناسایی و تأمین آن نیاز هاست. زیرا نیاز ها مانند موج دریا، انسان را در تلاطم زندگی به این سو و آن سو می کشاند و در جهت دهی رفتار، نقش مهمی در تربیت شخصیت او دارد. روانشناسان نظریات متفاوتی راجع به نیازهای انسان دارند. اما قرآن بهترین نظریه را در رابطه با این مهم بیان کرده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۲۴
admin
همان‌طور که می‌دانید، این روزها بسیاری از کاربران به اینترنت دسترسی دارند، اما با وجود این، برخی از آن‌ها به خوبی می‌توانند پاسخ بسیاری از نیازهای خود را از اینترنت دریافت کنند و برخی دیگر حتی نمی‌توانند یک سوال ساده را در اینترنت جستجو کنند و پاسخ آن را بیابند!
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۱۰
admin
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۱۲
admin
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه مجموعه فرهنگی مستقردرآستان شریف امامزاده سید ابوالقاسم(ع)اقدام به برگزاری نمایشگاه وماکت بزرگ یاس نبوی همراه با مراسم سخنرانی ،روضه خوانی و عزاداری حضرت زهرا می نماید.غرفه مشاوره خانواده ویژه خواهران ،مهدفاطمی،نمایشگاه حجاب و عفاف،پخش کلیپ ومسابقات حضوری و کتبی برنامه های جنبی این مجموعه مراسم می باشد.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۳ ، ۰۷:۱۶
admin